Jesteś tutaj:  Dla Pacjenta » Kontakt » Biuro Obsługi Pacjenta
Dostosuj czcionkę: A A A

PRACUJEMY, ALE W SZCZEGÓLNYM TRYBIE

  • Obowiązuje rejestracja TYLKO TELEFONICZNA ! 81 5016012.
  • Nasze przychodnie są otwarte ale W TROSCE O NAS WSZYSTKICH prosimy o niezgłaszanie się do przychodni z objawami infekcji grypopodobnych.
  • Pacjentom z objawami infekcji udzielane są wyłącznie konsultacje telefoniczne.
  • Na bieżąco włączamy kolejnych lekarzy specjalistów do udzielania porad telemedycznych*.
  • Podczas porady telemedycznej z lekarzem można uzyskać:
    e-Receptę**, e-Zwolnienie, skierowanie.
  • W sytuacji, kiedy będzie to konieczne, pacjent zostanie umówiony na wizytę w przychodni.

Nasze działania związane są z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się koronawirusa dlatego też prosimy o zastosowanie się do wprowadzonych nadzwyczajnych środków ostrożności.

*Na poradę telemedczną obowiązuje rejestracja telefoniczna lub internetowa jak na zwykłą poradę.
**Nie należy przychodzić po recepty – podczas porady telefonicznej zostanie podany 4-cyfrowy kod e-recepty, który należy podać w aptece wraz z numerem PESEL.

Biuro Obsługi Pacjenta

Biuro Obsługi Pacjenta Luxmed-Uzdrowisko Nałęczów zajmuje się telefoniczną i internetową rejestracją wizyt i badań oraz udzielaniem informacji dotyczących świadczonych usług medycznych.

  • Kontakt z Biurem Obsługi Pacjenta
  • Formularz kontaktowy
    • Wybierz miasto:
      Imię i nazwisko:
      Adres e-mail:
      Pytania i uwagi:
  • Reklamacje
  • Przypominamy, że wszystkie skargi, zażalenia i reklamacje zgodnie z regulaminem przyjmujemy tylko i wyłącznie w formie pisemnej.